• 01.jpg
  • 02.jpg
  • 03.jpg
  • 04.jpg
  • 05.jpg
  • 06.jpg
  • 07.jpg
  • 08.jpg
  • 09.jpg
  • 10.jpg
  • 11.jpg
  • 12.jpg
  • 13.jpg
  • 14.jpg
  • 15.jpg
  • 16.jpg
  • 17.jpg
  • 18.jpg
  • 19.jpg
  • 20.jpg
  • 21.jpg
  • 22.jpg
  • 23.jpg
  • 24.jpg
  • 25.jpg
  • 26.jpg

TPNOZP - regulamin

V Turniej Piłki Nożnej Ostrowieckich Zakładów Pracy o Puchar Prezydenta Ostrowca Św.

Kompleks Boisk Sportowych "ORLIK 2012"

 

Grupa A | Grupa B | Terminarz / Wyniki | Tabela i Strzelcy | Regulamin

Regulamin zawodów:


I. Cel turnieju:
- popularyzacja gry w piłkę nożną,
- kształtowanie postawy „fair play” u uczestników turnieju,
- popularyzacja zdrowej – sportowej rywalizacji mieszkańców Ostrowca Św.
- integracja pracowników zakładów pracy.
- wyłonienie piłkarskiego, zakładowego mistrza Ostrowca na rok 2009.

I. Miejsce turnieju:
Turniej rozegrany zostanie na na Kompleksie Boisk Sportowych ORLIK OGRODY. Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowcu Św. i rozpocznie się w miesiącu wrześniu 2009r. Mecze rozgrywane będą na boisku o wymiarach 60x30m.

III. Organizator:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ostrowcu Św.

IV. Uczestnictwo:
- w turnieju udział będą brały drużyny składające się z maksymalnie 12 zawodników reprezentujących ostrowieckie zakłady pracy (wyłącznie zatrudnieni na umowę o pracę),
- drużyny występują w 6 osobowym składzie (w tym bramkarz),
- wszystkie zespoły występują w jednolitych strojach,
- umieszczenie na liście zgłoszeń zawodników nie uprawnionych do gry powoduje wykluczenie drużyny bez zwrotu kosztów wpisowego,
- weryfikacji drużyny dokonuje organizator lub sędzia główny zawodów,
- zawodnik ukarany czerwoną kartką zostaje odsunięty od gry w następnej kolejce.

V. Zgłoszenia drużyn:
Zgłoszenia należy składać do dnia 25 września 2009r. w Dziale Promocji i Organizacji Imprez Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowcu Św. przy ul. Traugutta 2  (pokój 302 budynek Getin Bank), telefonicznie (693696936) lub pocztą elektroniczną pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

VI. System rozgrywek i zasady gry:
Ustalony zostanie na spotkaniu organizacyjnym 25 września o godz. 14.30 w Sali konferencyjnej Pływalni Rawszczyzna ul. Mickiewicza 32 i uzależniony będzie od ilości zgłoszonych drużyn.

VII. Punktacja:
1. Za zwycięstwo 3 pkt., remis 1pkt., przegrana 0 pkt.,
2. Kolejność zespołów w turnieju ustala się według liczby zdobytych punktów,
3. W przypadku zdobycia równej ilości punktów przez dwie drużyny o zajętych miejscach decyduje kolejno:
a) wynik bezpośredniego spotkania,
b) korzystniejsza różnica bramek,
c) większa liczba strzelonych bramek,
d) mniejsza liczba straconych bramek,
e) losowanie.

IX. Podsumowanie końcowe:
1. Warunkiem udziału zespołu w rozgrywkach jest posiadanie pisemnego zgłoszenia podpisanego przez kierownika zakładu pracy, oraz zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w zawodach lub oświadczenia o braku takich przeciwwskazań (druk w załączniku).
2. Każdy z uczestników zostanie ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków.

X. Nagrody:
1. Drużyny zajmujące miejsca I – III otrzymują na własność Puchary Prezydenta Miasta Ostrowca Św. oraz nagrody rzeczowe.
2. Wszystkie drużyny otrzymują pamiątkowe dyplomy.

XI. Koszty organizacyjne:
Koszty organizacyjne turnieju zostaną pokryte z odpłatności wpisowej wynoszącej 300 - 350zł od każdego zespołu (w przypadku zgłoszenia 8-10 zespołów).

XII. Sprawy różne:
W razie pytań i niejasności prosimy o kontakt z pracownikiem Działu Promocji i Organizacji Imprez Sportowych MOSiR  - Marcinem Sobólskim tel. 697-625-705.